Invoeren & auditen van Processen – bv. Incident-, Problem-, Change-management… en bijhorende dashboards (KPI’s) – (ITIL gecertifieerd).
Om een goede en bestendige kwaliteit van uw product(en) te kunnen handhaven is het opportuun dat uw bedrijfsvoering in processen is vastgelegd. Dankzij deze processen worden incidenten (onverwachte gebeurtenissen) of wijzigingen (gepland of niet) op de juiste wederkerende manier behandeld en vastgelegd. Dankzij processen kan men de geregistreerde gegevens in duidelijke dashboards beoordelen die op zich weer een bron zijn voor het invoeren van verbeteringen (continu verbeterings-proces).
Wij bieden u volgende twee ondersteuningen aan:
- PROCESSEN OPSTELLEN
Samen met uw team(s) stellen wij de bovenvermelde processen op, gaan we proefdraaien en implementeren ze in het bedrijf. Een dashboard m.b.t. proceseffeiciëntie KPI’s kan worden geleverd. - AUDITEREN VAN DE BESTAANDE PROCESSEN
Als uw bedrijf reeds processen gebruikt kunnen wij deze auditeren en aan de hand hiervan voorstellen definiëren ter verbetering, wijziging en/of vervollediging. Uiteraard kan ook de implementatie en opvolging worden uitgevoerd door onze diensten.
Neem vrijblijvend contact op met ons via onderstaand contactformulier.
Contactformulier